创业生活Blog/beplay官网体育巴布森的企业家

Serial Entrepreneur Matt Coffin Says Go “Absolutely All In”

夏季创业展柜,成功的连续创业者,投资者,以及铸坯中心顾问委员会成员马特·科芬'90加入我们的执行董事德比克莱曼关于风险投资炉边谈话。马特是LowerMyBills.com的首席执行官和创始人,他出售给百利为3.8亿$。他接着发现其他公司,并成为一名专职的投资者。通过他的投资公司棺材资本,他已在超过五十早期数码公司的投资。

Though Matt may be self-effacing – “I wouldn’t consider myself really fantastic at seeing what’s next” – and told us that he passed on investing in Pinterest, he shared really valuable insights from his experiences as both entrepreneur and investor.

理想的投资

When Matt meets founders, he knows exactly what he’s looking for: “The main thing that I am looking for is someone who is really gritty.” Noting how challenging and intense the entrepreneurial experience is, Matt stressed the importance of having “this built-in grittiness” in order to survive the ups and downs.

另一个质量马特寻找一个“秘密” - 在不同的视图或洞察问题。马特提到了一些他最近的投资 -SureSale,MoneyLion,并提供bloodbanking过宠物的合资公司 - 与独到见解和蓄意的战略创始人的例子。“在所有这些情况下,创始人是,我觉得,真的坚韧不拔和很周到。虽然他们可能没有所有的答案,他们很体贴一下:“这是我看到的情况和这里就是我想在这个市场是怎么回事。”

马特继续补充:“他们是超级重点。”他警告说,这样做的东西太多的危险:“一般情况下,公司不会饿死。公司模具暴食。他们都同时做太多的事情,这是不可能做到这一点,做任何他们的好。”马特强调对准你的团队围绕你在做什么的重要性 - 并且是围绕你没有做什么。有一个在划定你没有做什么只是尽可能多的价值。

马特·科芬在'90夏季创业展柜

The Ideal Investor

在另一面,亚光提供了一些见识到了理想的投资者应该是什么样子。首先,你的理想的早期投资者应该显示你在做什么激情。

其次,你的投资者应该是垂直聚焦,这意味着他们知道你的市场,知道你的问题。他们不仅可以提供大量的价值,他们对你的投资实际上可以用于验证你发送消息给其他人。

最后,你希望你的投资者是“对其他货币的连接器。”你需要有人谁已经有经验筹集资金,并且不介意帮你做到这一点。

最后的忠告

Matt offered succinct final words of advice for the audience of entrepreneurs: Go “absolutely all in” on your business. Why? Because that’s what your competitors are doing.

他补充最后一个秘诀:听和大家一起,讲究说话,“挑一个金块了。”你作为创始人,CEO的工作是将所有的信息,这些金块拼凑成可以影响您的业务可操作的信息。

***

你错过了夏季创业展示?退房BostInno’s coveragefor a recap.